Klacht: wil bestelling anuleren

op 09 februari 2020 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil mijn bestelling annuleren. Ik heb bij Daisyall.com voor 105,39 euro 2 jurken en 3 bikini’s besteld. Ik krijg van veryvoga een betalingsbevestiging van deze bestelling. Nu krijg ik bij Veryvoga te zien dat er geen bestellingen zijn. Wat is connectie van Daisyall.com en Veryvoga?
Ik lees op internet dat Veryvoga niet te vertrouwen is en ben daar enorm van geschrokken.
Bij het retourneren van artikelen krijg je ,volgens de resenties niet het totale bedrag terug. Moet je veel betalen voor het terugzenden van artikelen. Dat is voor mij een rede om mijn bestelling te annuleren.
Bij Daisyall heb ik op mijn account gezien dat mijn bestelling nog niet verscheept is.
vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle Bosgieter