Klacht: Verwonding.

op 01 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Deze ochtend mijn gewoonlijke bus genomen, maar liep iets anders dan normaal. De route is 95 van Joure naar Leeuwarden. Rondom de plaats Wytgaard zijn 4 drempels, de meeste chauffeurs remmen bij deze drempels af, maar deze chauffeur vond het zo nodig om met hoge snelheid over de drempels heen te vliegen. Het resultaat? Een meisje met een hoofdwond, nou heb ik de chauffeur het advies gegeven om in de toekomst af te remmen voor een drempel. Ik heb dit advies vaker aan dezelfde chauffeur gegeven, maar blijkbaar is het niet aangekomen bij de man. Ook negeert de man soms het stopteken van inzittenden, waardoor de inzittenden een stuk moeten lopen om bij de vorige halte te komen. Ik ben ingestapt bij de Ealtsjebaes te Joure tussen 9:49 en 10:40, kenteken is:07-bbj-1 en de naam van de chauffeur was Jos, een man met grijs haar en een brilletje.

Ik ben tevreden als de man ontslagen wordt, want ik voelde mij niet veilig in deze bus waar ik dat normaal wel heb. Graag vindt ik dat dergelijke gevallen van verwonding gewoon niet kan. Het meisje drukte op de stopknop op bij de MCL leeuwarden te worden behandeld, maar de chauffeur reedt gewoon door.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 december 2016 om 06:20 geantwoord

Hallo Jartim00,

Bedankt voor je bericht. Ik heb deze doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader uit kan zoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken, zodat ook zijn kant van het verhaal gehoord wordt. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Jartim00

2 dagen geleden - Ik praatte net met een van de inzittenden die gisteren meeging met het meisje naar het MCL en die zei dat het er zo erg aan toe is dat er een plastisch chirurg bij moet komen

Alle klachten die gemeld zijn door Jartim00