Klacht: verwijderen van klacht

op 24 juni 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

aangezien mijn klacht gelijk word neergezet als afgehandeld, zonder dat het opgelost is mijn klacht opnieuw. Op 14 mei zijn wij in de vestiging Spijkenisse geweest om een babykamer uit te zoeken. Afgesproken dat op Maandag 27 Juni de babykamer bezorgd zou worden. Een week van te voren netjes een mail ontvangen dat ze om 07:50 de babykamer zullen leveren. Nu 2 dagen geleden (23 juni) een mail gekregen dat het een uur later bezorgd zou worden namelijk om 08:50. Geen probleem! Nu krijg ik vandaag omstreek 13:00 ( 1 dag van te voren )bericht dat de helft van het kamertje niet geleverd kan worden omdat de leverancier heeft gezegd dat ze niet komen. Serieus ? 1 dag van te voren ? ik heb gebeld dat ik het er niet mee eens ben en dat ik geen deellevering wil om verschillende redenen. Ik bied nog een alternatief aan om morgen 25 juni nog een ander kamertje uit te zoeken, maar dat ik wel wil dat het Maandag geleverd word. Krijg ik te horen nee sorry dat kan niet!! Maar een dag voor levering je klant laten weten dat de helft niet mee geleverd word kan wel ? Ze moesten zich schamen!!!!! Eind resultaat .. Wij zitten zonder babykamer!! En kunnen op korte termijn nog verder gaan zoeken en hogere kosten gaan maken om het nog optijd binnen te krijgen. Bedankt baby dump!

Een nieuw kamertje uitzoeken die op voorraad is en zo snel mogelijk geleverd kan worden, zonder hogeren kosten te maken uiteraard!!! GEEN ANDERE LEDIKANTJES BEZORGEN EN LATER OMRUILEN

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 15:13 geantwoord

DIT IS DOOR EEN MISVERSTAND ONZERZIJDS VERKEERD AFGEBOEKT ALS OPLOSSING.
WE HEBBEN NOGMAALS CONTACT GEHAD MET DE KLANT EN EEN AFSPRAAK VOOR LEVERING OP VRIJDAG 8 JULI 2016.
KLANT KRIJGT NOG BERICHT VOOR EEN EXACTERE TIJD.
NOGMAALS ONZE EXCUSES AANGEBODEN IN VERBAND MET DE VERTRAGINGEN EN KLANT NOG AAN AANTAL ARTIKELEN AANGEBODEN IVM DE OVERLAST.

Alle klachten die gemeld zijn door samantha Ahlrichs Vissers