Klacht: verwerkingstijd

op 01 juli 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

via een promotie team in de stad ben ik op 1 juni begonnen met het meespelen bij de staatsloterij en hierbij bij de eerste trekking, de 1 juli-trekking, een extra gratis lot zou krijgen. Ook in de kopie van inschrijving staat dat ik mee speel met de 1 juli trekking met gratis lot bij succesvolle auto-incasso. Nu kom ik er nadat eindelijk de klantenservice te pakken had te horen dat ik inderdaad ben aangemeld om mee te spelen, maar doordat er een maand verwerkingstijd is, ik pas mee speel vanaf de 10 juli-trekking. Terwijl ik juist ging meespelen vooral voor de 1 juli-trekking. Incasso word betaald, vandaar dat niet eerder contact heb gezocht, maar dat die dus voor 10 juli was. Bij wat ik dacht een goede deal te wezen, voel ik me nu best misleid vooral aangezien ik geen mail heb gehad dat ik helaas niet kon meespelen met de 1 juli trekking en in plaats daarvan vanaf 10 juli meespeel, hier had ik ook mee kunnen leven. Nu zit ik er eerder aan te denken om gewoon helemaal niet mee te spelen.

Het liefst krijg ik nog steeds mijn 2 loten, maar dat zal te kort dag wel wezen...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kamikazekoe96