Klacht: Verwarming

op 11 oktober 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dinsdag 10-10 om 20.40 gebeld met dhr. Delagrange met de mededeling, dat we een storing aan de ketel hadden. Het antwoord was dat er morgenmiddag iemand langs zou komen.
We vinden dit niet terecht aangezien we ca € 100 per jaar betalen en dat Feenstra 1x per 2 jaar langskomt voor onderhoud en voor een storing komt men dan niet. In de kou (18 gr.) kijken naar de voetbalwedstrijd + je mag morgenvroeg zelf bellen naar Drachten of er een monteur eerder komt. Dit pertinent van de hand gewezen.
Voorts bleek dat één van de problemen lang wachten op warm water reeds in februari is gemeld aan de monteur tijdens de onderhoudsbeurt .

Als je belt voor een storing qua verwarming er iemand langs komt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte heer Uildriks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op dinsdag 10 oktober heeft u omstreeks 20:50 uur telefonisch contact gehad met onze klachtenservice in verband met een storing aan uw cv ketel. Betreffende medewerker heeft geprobeerd om de storing telefonisch te verhelpen, maar helaas tevergeefs.

De monteur die op dat moment storingsdienst had, konden wij helaas niet aansturen aangezien u heeft aangegeven dat betreffende monteur niet welkom is in uw woning.

Gezien voornoemde was het niet mogelijk om voor dezelfde avond een monteur aan te sturen. De volgende ochtend is er omstreeks 09:50 uur een monteur bij u langs geweest en heeft de storing kunnen verhelpen.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:30 geantwoord

Ik weet niet waar dat vandaan komt dat een storingsmonteur niet welkom bij ons zou zijn, integendeel Ik heb gezegd dat we tot 23.00 uur bereikbaar zijn. Luister het gesprek nogmaals af dan kunt u horen dat er gezegd wordt, dat 19 graden niet zo erg is en dat er niemand meer te bereiken is vanwege de zg. zomerregeling.
Dus ik ben totaal niet tevreden ben met het antwoord; echt verzonnen !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Uildriks