Klacht: vervroegde afsluiting telefoon

op 18 maart 2017 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 april a.s. wilden wij overgaan naar vaste telefonie en internet. Tv hebben wij al bij u . Daar ik met een maand opzegtermijn bij KPN te maken heb, heb ik mijn eerste reservering van 15 maart gelijk veranderd in 5 april. Dit is zowel door u als kpn per email bevestigd. Vanaf afgelopen woensdag 15 maart hebben wij geen vaste telefonie meer. Hierover zowel met u als kpn meerdere malen met mijn mobiele telefoon over gebeld. Kortweg komt het hier op neer dat u mijn telefoonnummer weer vrij moet geven aan kpn. Blijkbaar weigert u dit, of op zijn zachts gezegd vertraagd u dit. Ik verzoek u dit per omgaande te regelen. Wij zijn al te lang niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Als de vaste telefoon tot 5 april weer werkt via kpn . Ik ben niet bereid dubbel te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 12 juli 2019 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Dieleman