Klacht: Vervolg vorige klacht mbt herstel tablet

op 10 januari 2014 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Dan maar zo…
Een nieuwe klacht omdat het bedrijf op deze site blijkbaar mag aangeven of de klacht is opgelost. En dat is die niet. Ten eerste kan de verloren tijd nooit meer ingehaald worden. Ten tweede moet ik nu nog langer gaan wachten!!!! Ik vraag mijn geld terug. Langer wachten is NIET de oplossing. Dus graag status zetten op ‘niet opgelost’

geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conrad

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - Geachte klant... Onze excuses hiervoor. Dit is niet zoals het normaal gesproken afgehandeld wordt. We nemen contact op met de leverancier (die de reparatie gedaan heeft) om te zorgen dat alle toebehoren en verpakking alsnog naar u gestuurd worden. Aangezien het product momenteel niet op voorraad is, kunnen we u helaas niet de accessoires van een ander exemplaar toesturen. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - Geachte klant... We hebben bericht van de fabrikant dat de accessoires opgestuurd gaan worden. Deze zullen met enkele dagen in ons magazijn arriveren, waarna ze direct naar u gestuurd worden. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Conrad

Heeft op 16 januari 2014 om 09:25 geantwoord

Martijn
Conrad webcare
===========================================================================================================================================
• micro USB auf USB-Kabel zum Anschluss an den PC
• micro-USB Adapter (OTG-Kabel)
• Ladegerät
• Anleitung

Met enkele dagen zullen deze items bij u afgeleverd worden.

Martijn
Conrad webcare

Heeft op 16 januari 2014 om 12:45 geantwoord

Waardeloos, ik krijg gewoon twee keer hetzelfde antwoord. Copy-paste en status op 'opgelost' zetten. Zo ga je niet met klanten om. Ik geef het op en bestel voortaan niet meer bij Conrad. Helaas, klant kwijt door slechte service!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Conrad beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mtw

3 jaren geleden - Waardeloze 'oplossing', ik krijg gewoon twee keer hetzelfde antwoord. Copy-paste en hup: status op 'opgelost' zetten. Zo ga je niet met klanten om. Ik geef het op en bestel voortaan niet meer bij Conrad. Helaas, klant kwijt door slechte service!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - UPDATE 21/1: Geachte klant... De accessoires zijn inmiddels in ons magazijn in Zuid-Duitsland aangekomen en worden vandaag naar u verzonden. Het gaat om de volgende items: • micro USB auf USB-Kabel zum Anschluss an den PC • micro-USB Adapter (OTG-Kabel) • Ladegerät • Anleitung Met enkele dagen zullen deze items bij u afgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mtw