Klacht: vervolg eerste klacht

op 03 april 2013 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Hoewel ik steeds aangaf dat ik een maand lang 3 x daags anoniem gebeld werd, wist de blonde juffrouw aan de telefoon maar 4 telefoontjes boven water te krijgen, meer waren er echt niet, zei ze. Ze vond het wel heel vervelend maar ja dat lost niets op. Ook werd op klacht.nl vermeld dat mijn klacht toen opgelost was.
Dus niet. Ik weet nu dat ik 39 x door hetzelfde bedrijf gebeld ben, de laatste maal op 2 februari om 15.30 uur.
HOE SERIEUS NEEMT DE KPN DE KLACHTEN VAN HUN KLANTEN?

Hoe zou het zijn met een betere klachten afhandeling en als je dan iets stoms doet, bied dan je excuses aan.
Neem de moeite om de mensen die aan de telefoon zitten, goed op te leiden, dit is gewoon een blamage.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Vaste Telefonie in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Vaste Telefonie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Vaste Telefonie beoordeeld.

KPN Vaste Telefonie

Heeft op 05 april 2013 om 11:41 geantwoord

Beste Wendelina,

Wat vervelend dat je 39 keer anoniem bent gebeld.

Helaas mogen wij geen gegevens vrijgeven over diegene die u gebeld heeft.
Dit heeft namelijk te maken met de privacy. Mocht de overlast zo groot zijn, dan kunt u aangifte doen bij de politie.
Degene die u gebeld heeft zal een brief ontvangen met daarin de vraag om te stoppen met het verzorgen van overlast.

Daarnaast kunt u via de volgende link meer informatie vinden over telefonisch overlast:

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door Wendelina