Klacht: Vervoerders schade aan mijn nieuwe vloer gemaakt

op 07 oktober 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Leenbakker had de verkeerde bank geleverd.
Hierbij de verkeerde banken opgehaald en nieuwe geleverd.
Hierbij hebben ze met de verkeerde banken schade aan mijn vloer gemaakt met het naar buiten verplaatsen. Je ziet vanaf het midden van mijn huiskamer tot aan mijn voordeur een grote diepe kras.
Ze hebben de klacht in behandeling genomen.
Waaruit ik vandaag antwoord heb gekregen.
Dat ik de schade zelf heb gemaakt met de bank omzetten.
Punt 1. Ik heb de bank nooit omgezet.
De eerdere leveranciers hebben de bank in mijn huiskamer gezet op de zeikant en zo achter gelaten.
Ik heb zelf toen de verpakking eraf gehaald (hij stond toen ook nog op de zeikant)
En toen zag ik dat het de verkeerde deel was en heb ik hem ook zo laten staan.
Want in mijn eentje kon ik de bank ook helemaal niet verplaatsen.
En hoe kan ik dan de schade zelf hebben gemaakt.
Een diepe kras van het midde van mijn woonkamer tot aan de voordeur? (Ik heb de bank niet verplaatst hoe de eerdere leveranciers het hebben achter gelaten)
Ik vind dat dit makkelijk aan de kant word geschoven.
Ik ben een alleenstaande moeder ik werk heel hard voor mijn geld. En om mijn huisje mooi te maken.
Heb ik eindelijk het geld gespaard voor een nieuwe bank. En nu is me nieuwe vloer helemaal kapot.
Dit doet mij echt heel er verdriet.
Op moment dat de leveranciers 15 min weg waren. Zag ik de kras en heb ik meteen contact met leenbakker gehad.

Dit is wat ik van hun als antwoord heb gekregen.

Geachte mevrouw Van der Horst,

Na overleg met onze vervoerder Top Movers kunnen wij u het volgende melden.

Er is navraag gedaan bij de chauffeurs die de bank bij u kwamen omruilen.

De chauffeurs geven aan dat de bank bij u al op zijn kant stond. Volgens de chauffeurs hebben wij deze niet op zijn kant gezet, maar stond deze al zo. De chauffeurs mogen namelijk ook geen banken op zijn kant zetten, in verband met schade. Aan de meeste van onze hoekbanken zitten namelijk koppelstukken die scherp kunnen zijn.

Mogelijk is er tijdens het omzetten van de bank schade ontstaan aan uw vloer.

Tevens geeft de chauffeur aan dat u tijdens de omruiling niets gemeld heeft over de schade aan de vloer. Er is, volgens onze chauffeur, ook geen opmerking aantekend op de pakbon.

Helaas zijn wij nu genoodzaakt om uw schade claim af te wijzen.

Het spijt ons dat wij u geen beter bericht kunnen geven.

Met vriendelijke groet / with kind regards,

Corlien Struik
Medewerker Verkoopbinnendienst

Ze zeggen. Dat de chauffeurs geen banken op de zeikant mogen zetten.
Nou dat klop niet waarom hebben de eerdere chauffeurs dan beide banken op de zeikant bij mij thuis geleverd?
En als ik zelf me bank had omgezet, dan had er toch alleen op dat stukje een kras moeten zitten.
En niet een spoor van een kras richting de voordeur?
En dat er tijdens de omruiling niks is gemeld? En geen opmerking is gegeven op de pak bon?
Punt 1 ik heb geen pakbon in mijn handen gehad.
Punt 2 op het moment dat hun 15 min weg waren is het mij opgevallen. Waardoor ik meteen leenbakker heb opgebeld.

Ik vind dat dit allemaal zo makkelijk aan de kant word geschoven. En dan zit ik nu dan met een kapotte vloer.

Als de schade word gemaakt/vergoed

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Horst