Klacht: vervelend te woord gestaan

op 26 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was bij Action Eersel. Ik had een dashcam gepakt, helaas bleek er een pin storing en had ik geen contant geld bij me. Dat is vervelend maar kan gebeuren…

Mijn klacht gaat echter over hoe ik als klant behandeld word. Eerst kreeg ik een blik toegeworpen alsof ik gek was, hoe ik er überhaupt aan kon denken dat je in een winkel kunt pinnen. Vervolgens reageerde de medewerker erg gefrustreerd en kortaf; “u kunt hier niet pinnen!”. Niet eens excuses, enig medeleven of zelfs een vriendelijke toon kon er af.
Ik zei “ik heb nu helaas geen contant geld bij…”, waarop de medewerker vrij bot antwoordde “helaas!”

Nu snap ik best dat het voor de kassier ook een vervelende situatie is. Echter vind ik dat je in elk geval altijd vriendelijk kunt blijven, zeker tegen je klanten.

Wanneer dit verhaal wordt teruggekoppeld naar Action-filiaal Eersel, zodat men op de hoogte is en iets met deze feedback kan doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Bierens