Klacht: Vervanging display

op 02 juli 2021 over Fitbit in de categorie Internetshops - Gadgets, Internetshops - Sport

Maand geleden een fitbit versa 3 gekocht. Per ongeluk heb ik deze uit mijn handen laten vallen waardoor het schermpje kapot is gegaan. Na de eerste keer telefonisch contact moest ik foto’s opsturen en een zaak nummer. Ze zouden gaan kijken of Ze wat konden betekenen. Na een week geen reactie dus weer telefonisch contact opgenomen. Nee we kunnen niks betekenen want het valt buiten de garantie. Ja dat weet ik ik vraag alleen of ik een nieuw klokje kan krijgen. Via Messenger geprobeerd weer de belofte wat vervelend we gaan kijken wat we kunnen betekenen. Daarna weer het bericht het valt niet onder de garantie. Weer verteld dat ik dit begrijp maar ik wil een nieuw klokje kopen zonder assecoires. Nee dat kan niet! Moet ik nu een horloge van een maand oud gewoon weggooien? Had van zo’n bedrijf een duurzamere oplossing verwacht. Zeer teleurstellend.

Als er een fatsoenlijke oplossing komt en niet na een maand 200€ weg moet gooien. Ik geef duidelijk aan dat het niet onder de garantie valt en dat ik er voor wil betalen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fitbit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joepirma