Klacht: Vervangende vliegtuig

op 19 juli 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vlucht was 18 juli 2016 om 10.45 uur. Met royal air Maroc zouden we vliegen. Maar helaas is het niet aan ons doorgegeven dat wij een vertraging hadden en pas om 12.00 gingen vliegen en met een andere vliegtuig (Turkse maatschappij) wij werden niet geïnformeerd erover pas nadat ik zag dat het 10.45 was en ons vliegtuig nog steeds niet aanwezig was, ben ik gaan vragen aan de medewerkers wat er precies aan de hand is. Daarna kreeg ik te horen dat we met de Turkse vliegtuig gaan vliegen. Ik was wel teleurgesteld omdat ik heb geboekt voor royal air Maroc en niet voor een Turkse maatschappij. En ze hebben ons ook niks gezegt wat de oorzaak was.

Als je van te voren weet dat je met een andere vliegtuig gaat vliegen en op de hoogte zijn dat je vertraging hebt lijkt mij prettiger. En weten wat de oorzaak ervan is.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karima20