Klacht: vervangende studentenov kaart

op 18 juni 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Op 5 juni is mijn zoon zijn studentenov kaart verloren. Omdat hij nog onderweg was heb ik via jullie website direct de kaart geblokkeerd en een vervangende kaart, na betaling van 11 euro, aangevraagd. Deze zou na 3 werkdagen toegestuurd worden. Dinsdag 14 juni had hij nog niets ontvangen en heeft gebeld. Het zou allemaal in orde zijn en hij zou na drie dagen teruggebeld worden of de kaart er inmiddels zou zijn. Vandaag 17 juni nog steeds geen nieuwe kaart. Nog maar eens gebeld. Werd hem medegedeeld dat het was doorgestuurd naar interne zaken en dat er B nnen 5 dagen contact wordt opgenomen. Even later werd dit gewijzigd naar 3 dagen. Dat zou betekenen dat hij dus nog langer op zijn vervangende kaart moet wachten in plaats van de op de site aangegeven 3 werkdagen. Hij moet een aantal keren per week reizen van Nieuwegein naar Driebergen wat hem inmiddels al aardig wat geld gekost heeft. Terwijl hij recht heeft op gratis studentenov. Graag zou ik vernemen wanneer hij nu echt de kaart kan ontvangen.

vandaag weer geen kaart ontvangen, maar weer eens gebeld. blijkt dat er uitgerekend het weekend waarin mijn zoon zijn kaart verloren is er een kleine storing is geweest bij jullie, en dat het VANDAAG verwerkt is.. TWEE weken later pas en tegenstrijdig aan eerdere mededelingen. zou fijn zijn als jullie eens reageren.
nu is de verwachte levertijd pas weer in de loop van de volgende week. en de kosten? die lopen gewoon op.

als het bedrijf de toezending binnen 3 werkdagen hanteert zoals beloofd op de website. inmiddels twee weken en flink wat kosten verder.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moniqueo1969