Klacht: Vervangende OV Chipkaart nog niet ontvangen

op 02 juli 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

17 Juni vervangende kaart aangevraagd, normaal binnen 3 werkdagen binnen. Niet het geval, gebeld en doorgekregen dat er een storing is. Gelijk mijn aanvraag doorgezet, ik nog een paar dagen wachten. Email gekregen van verzending van de kaart en nu nog steeds niks binnen!! 2e keer gebeld en kreeg te horen dat alle kaarten 28 juni zijn verzonden en uiterlijk voor dinsdag 5 Juli bij iedereen ontvangen moest zijn..

Nu krijg ik net vandaag een poststuk met een anonieme chipkaart met een saldo van 20 euro en een melding dat het nog niet bekend is wanneer u uw persoonlijke OV chipkaart ontvangt!! Totale bullshit dus wat ik door de telefoon te horen kreeg, en heb er ook 0% vertrouwen in dat hij voor 5 Juli ontvangen wordt. En die saldo van €20 die op de anonieme kaart zit is voor mij waardeloos aangezien ik ongeveer €30 reiskosten per dag heb voor mijn werk en ik zware problemen heb aangezien ik 3 abbonomenten op mijn ondertussen verlopen kaart heb staan die tijdelijk zijn vervangen op een ondertussen zelf aangeschafte anonieme kaart om toch te kunnen reizen. Maar dit is een tijdelijk oplossing die ze niet blijven doen.

Ik schrok me ook rot toen ik andere reacties zag dat dit al zo lang duurt en maak me ook erg zorgen of ik binnekort me kaart nog terug zie, ik hoop het wel anders heb ik echt een probleem dalijk om op werk te komen!

Als ik mijn persoonlijke OV Chipkaart MET abbonomenten eindelijk ontvang

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Patrick1984

10 maanden geleden - Mijn kaart is vandaag eindelijk binnengekomen, wel bijna 3 weken te laat en heb er veel last van gehad maar dat is nu eindelijk opgelost. Als je je kaart wilt vervangen doe dit optijd en hou rekening met eventuele vertragingen! Zonder reisproducten komen te zitten is geen pretje, zeker niet als je dagelijks voor je werk moet reizen!

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick1984