Klacht: Vervangende kaart kost €11en naar nieuwe pasfoto wordt niet gevraagd

op 18 augustus 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Kinderen moeten vanaf 4 jaar betalen voor het OV,een persoonlijke ovchipkaart is aan te raden,je stuurt dan een pasfoto op.Als je je in de tussentijd een vervangende kaart nodig heb of een nieuwe mag je hier €11 voor betalen en vragen ze niet om een nieuwe foto,mijn dochter is nu 12 en reist nog steeds met een foto van toen ze 4 was!Haar kaart was laatst kapot,kon ik een vervangende kaart aanvragen ,die kwam wel netjes binnen 3 werkdagen maar die kaart is nu weer 5 jaar geldig ,dus als ze straks 17 is heeft ze nog steeds een foto van toen ze 4 was op haar kaart.Heb een mail gestuurd,krijg ik als advies een vervangende kaart aan te vragen ,via formulier en dan een recente pasfoto mee te sturen!en weer €11 betalen! !!?!?!?!!?!?

Als tranlink gratis een vervangende kaart opstuurt !en er moet op zijn minst een optie zijn op de site dat je zelf een pasfoto kan uploaden bij aanvraag nieuwe/vervangende kaart,

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safietje