Klacht: vervangend toestel voor Iphone 6S

op 07 september 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

telefoon toestel heeft waterschade opgelopen, er zou op 1-9 een vervangend toestel zijn aangevraagd, vandaag op 7-9 maar eens na vraag gedaan bij ifix today waar dit toestel blijft, maar daar is nog steeds geen akkoord gegeven door EWP verzekering voor een vervangend toestel! en maar weer gebeld en gemaild, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, erg teleurstellend allemaal

als er morgen (8/9) een nieuw toestel op de deurmat ligt, of akkoord wordt gegeven dat we deze zelf mogen omruilen bij de apple store

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J Koster