Klacht: Vervalsing van handtekening, sending spoorloos

s b op 28 november 2019 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

1) opdracht 61818038591787 naar 2986HA 28.11.19

Zit de hele middag op mijn pakje te wachten, tm 18.30 was aangegeven op track trace maar er kwam niks. Zelf ging ik 1915 naar mn brievenbus, en kijk daar….. pakje was in de bus. Op track trace staat dat IK er om 18.45 voor heb getekend. Niet dus!

2) 14.11.19 zelfde verhaal, handtekening vervalst maar goederen NIET ontvangen. pakket nr 01053243610276 (uit Spanje) heeft een krabbeltje op de POD kopie die niet van mij is, ik was pas enkele uren later thuis. Warde bestelling €65 nu spoorloos

Het valselijk opmaken of vervalsen van een geschrift is strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht, indien men het oogmerk heeft om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken.

Mijn eis: Email mij aub volledige namen van bezorgers die deze leveringen hebben bezorgd om aangifte te kunnen doen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

s b

Heeft op 18 december 2019 om 12:06 geantwoord

pakket is nog steeds spoorloos en info over wie bezorgd heeft ontbreekt nog steeds.

aan het standard email heb ik nog de afzender iets aan
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de service van GLS. Wij zijn dan ook blij dat u ons dit meld en ons daarmee de kans geeft onze service te kunnen verbeteren.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat de chauffeur een pakket in de brievenbus levert en het niet laten tekenen door de ontvanger. Uw klacht wordt doorgezet naar het uitlever depot.
Dit zodat de chauffeur en zijn vervoerder aangesproken wordt om herhaling te voorkomen. We gaan er vanuit dat een volgende levering correct zal verlopen.
Hopelijk heb ik u bij deze voldoende geïnformeerd en excuus voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Moetdatzo