Klacht: Vervalsing handtekening

op 10 mei 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Beste heer mevrouw,
2 mei j.l. heb ik een bestelling gedaan bij zalando. De bestelling bedraagde 2 artikelen die ik appart geleverd zou krijgen. 5 mei heb ik 1 van de 2 artikelen geleverd gekregen en meteen betaald.

Het andere artikel was er 9 mei nog steeds niet. Toen ik contact met zalando heb opgenomen werd mij verteld dat het andere artikel op 6 mei afgeleverd is op mijn adres en er door een bewoner voor getekent is.

Het paket is niet binnengekomen noch getekent.

10mei kwamen mijn buren terug van vakantie, en wat blijkt het pakketje lag bij hun in de brievenbus.
Dus wat ik kan concluderen is dat iemand voor mij getekent heeft. Toen ik 10 mei na zalando belde om te vragen wat de bedoeling is van deze identiteitfraude werd er heel bot en lachwekkerig met me omgegaan. Ik vraag aan de dame wat ik aan de lijn had haar naam , en kreeg ik lachwekkend antwoord: sirie blondje is mijn naam. Waarna meteen de hoorn werd opgehangen.

Mijn aanleiding van deze klacht is dat ik graag wil weten wie ik verantwoordelijk kan stellen voor deze identiteitsfraude.

Hopende op een reactie,

Guus Raven

Ik ben tevreden als er op zijn minst een excuses en flinke vergoeding komt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oirsbeekguus