Klacht: vervallen korting 20% bij PROMOVENDUM, bij aanschaf nieuwe auto

op 14 augustus 2017 over Promovendum in de categorie Verzekering

Beste mensen

bij de aanschaf van mijn nieuwe auto, is de toegezegde 20% korting vervallen. Ik heb heftig geprotesteerd, echter zonder succes.

hoe is de eerdere klacht afgelopen.

Dat de toegezegde 20% korting alsnog wordt toegekend

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

Bericht van Promovendum

1 maand geleden - Beste heer Van Zwam, Bedankt voor het melden van uw bezwaar inzake het vervallen van de 20% korting. U geeft aan eerder 'geprotesteerd te hebben' en vraagt ook hoe de eerdere klacht is afgelopen. Wij begrijpen niet goed wat u bedoelt daar wij in januari van 2017 reeds contact met u hebben gehad over deze kwestie. Tijdens dit contact is aan u uitgelegd waarom de korting komt te vervallen en ook dat het niet mogelijk is deze nogmaals toe te kennen. Naar aanleiding van dit contact heeft u besloten om uw autoverzekering alsnog bij ons onder te brengen. Ondanks dat wij het vervelend vinden dat wij u geen voordeligere premie kunnen aanbieden zijn wij van mening dat wij u destijds wel een volledig antwoord hebben gegeven. Wij kunnen dan ook niet aan uw verzoek voldoen om alsnog de 20% korting toe te passen op uw polis. Mocht u hier toch nog aanvullende vragen over hebben dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Armand - Webcareteam Promovendum

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van Zwam