Klacht: Vertrektijden

op 14 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 14-08-17 ging ik met lijn 7 richting heusdenhout. Deze bus zou om 13:51 vertrekken. Er zat nog geen chauffeur in de bus toen ik instapte. Uiteindelijk vertrok de bus om 14:00. De chauffeur kwam op z’n gemakje aanlopen met zijn koffie. Volgens de borden was er geen sprake van oponthoud. Een paar minuten later kan ik goed begrijpen maar geen 10 zonder enig oponthoud. Er zijn mensen die voor afspraken etcetera, afhankelijk zijn van het openbaarvervoer. Als er oponthoud zou zijn en zou zijn aangegeven kun je wat anders regelen maar als dat er niet staat weet je niet hoelang je nog moet wachten.

Buschauffeur optijd in een andere bus aanwezig is en in het geval dat er op die dag oponthoud plaats gevonden zou hebben, aangeven op de borden (wat normaal ook zo is, dus ik neem niet aan dat er oponthoud was)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Tamara van der linden, Wat naar dat de bus 9 minuten later vertrok dan de normale vertrektijd. Ik snap dat je daarvan baalt. Heb je voor mij je vertrekhalte? Dan kijk ik de rit voor je na. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Tamara van der linden

1 maand geleden - De vertrekhalte was station Breda

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:19 geantwoord

Beste Tamara van der linden,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik heb de rit nagekeken in ons volgsysteem en zie dat deze rit inderdaad voorafgaand aan het station geen vertraging heeft gehad.

Ik stuur je bevindingen door naar de managers in de regio, zodat dit met de chauffeur besproken kan worden.

Excuses voor de vertraging die dit opleverde en voor het ongemak.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara van der linden