Klacht: Vertrektijd vlucht erg veranderd!

op 17 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt bij Corendon, 31 juli vertrekken we richting Lesbos. In de eerste opdrachtbevestiging was opgenomen dat het vertrek om 05:55 in de ochtend zou zijn op 31 juli, wat zou betekenen dat we rond half 11 in de ochtend op Lesbos aankomen. Helemaal prima dus.

Nu kreeg ik vandaag de definitieve reispapieren binnen en wat schetst mijn verbazing.. De vertrektijd is veranderd van 05:55 naar 13:00!
En daarbij wordt er nog een tussenstop gemaakt op Zakynthos waardoor wij pas om 19:30 aankomen op het vliegveld! Wat dus betekent dat we pas rond een uur of 10 half 11 pas in ons hotel zijn.
Kortom, een hele vakantiedag naar de haaien!
Ik vind dit echt niet kunnen en dat heb ik ook naar het reisbureau en Corendon aangegeven. Vooralsnog alleen van het reisbureau vernomen dat zij er niks aan kunnen doen..

Nogmaals, ik vind dit echt niet kunnen en ik vind dat er voor die dag een vorm van compensatie moet komen.

Ik ben tevreden wanneer:
- De vertrektijd weer om en nabij 05:55 is.
- De vlucht wordt omgeboekt zodat we op tijd op Lesbos zijn.
- Een dag langer in het hotel kunnen blijven zodat de tijd die we op de dag van vertrek missen wordt gecompenseerd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door McGrady