Klacht: Vertrekt te vroeg van halte

op 17 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 93 richting Alblasserdam hoort volgens de reisplanner om 18:43uur pas te vertrekken vanaf halte Rotterdam Lombardijen. Deze bus komt meestal te vroeg aan bij deze halte, maar normaal gesproken werd er dan netjes gewacht tot 18:43uur. Gezien de trein om 18:37uur aankomt op station Rotterdam Lombardijen zou ik met een klein sprintje deze bus 93 netjes halen.

Klacht: nu vertrekt bus 93 richting Alblasserdam bijna iedere dag te vroeg vanaf Lombardijen. Dit is terug te zien op de reisplanner 9292ov die aangeeft dat deze bus regelmatig té vroeg vertrekt waardoor mensen hun aansluiting missen. Dit zou niet hoeven gebeuren als deze bus op zijn juiste vertrektijd vertrekt.

Het zou wel zo netjes zijn als hier op helet zou kunnen worden, want dit wordt met de dag vervelender.

Als bus 93 richting Alblasserdam op halte Rotterdam Lombardijen weer vertrekt op de aangegeven tijd, en niet eerder zo dat mensen deze aansluiting niet meer missen en nog langer onderweg zijn dan nodig is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 mei 2016 om 19:02 geantwoord

Beste Manuela,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat lijn 93 te vroeg vertrekt waardoor jij je aansluiting mist. Dit is zeker niet de bedoeling.

Ik heb je signalering intern doorgegeven aan de teamleider in de regio zodat het uitgezocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ManuelaS