Klacht: Vertraging+ander vliegtuig+koffer kwijt

op 18 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Op 13-8-2016 zijn mijn kleindochter en ik gevlogen van amsterdam naar schiphol. We hebben geboekt voor ram. bij het inchecken heeft de medewerken de koffers omgewisselt, op mijn bagage staat de naam van mijn kleindochter en op mijn kleindochters bagage staat mijn naam. Toen we aankwamen in de gate moesten we lang wachten, 1 min voordat onze vlucht eigenlijk zou zijn stond er op het scherm dat onze vlucht om 12:40 zou zijn i.p.v 12:10. Een half uur vertraging valt wel mee, maar daar bleef het niet bij, we mochten pas veel later instappen. Toen na veel wachten het vliegtuig eindelijk kwam was het helemaal geen ram vliegtuig maar van tunisair. Ik was heel verbaast dat het geen ram vliegtuig was aangezien wij daar gewoon voor hebben betaald. Maar we stapte gewoon in zonder er wat van te zeggen want we waren heel moe van al dat wachten. Toen we in het vliegtuig zaten moesten we ook nog heel lang wachten. Toen we echt begonnen te vliegen hadden we onderhand al 2 uur vertraging!! We vonden dit heel jammer. Toen we aankwamen op nador airport moesten we ook nog iets van 2 uur in de rij gaan staan voor de paspoortcontrole en toen we daar eindelijk voorbij waren konden we onze koffer pakken en naar huis. Maar zo ging het helaas niet. Alleen de koffer van mijn kleindochter was er. Mijn koffer was kwijt! Toen we dat gingen melden bij de werknemers voelde het niet echt alsof we goed werden geholpen. Ze deden er een beetje lacherig over dat onze koffer kwijt was. We hebben omschreven hoe de koffer eruit zag en we kregen een bewijsje mee met het nummer van onze verdwaalde koffer. We hebben conctact gehad met onze familie in nederland en hun bellen elke dag naar de call service van amsterdam. Toen ze voor de eerste keer belde zeiden ze dat de koffer nog op schiphol lag en dat ze de koffer met de eerst volgende vlucht mee sturen naar nador (diezelfde dag nog) zodat we de koffer de volgende dag kunnen ophalen. Maar toen we daar de volgende dag heen gingen was er helemaal geen koffer. En sinds we op vakantie zijn gaan we elke dag naar het vliegveld om te kijken voor onze koffer maar hij is er niet. Op schiphol zeggen ze dat de koffer in nador is en in nador zeggen ze dat de koffer nog op schiphol ligt. Het voelt echt als en spel en sinds we op vakantie zijn zijn we alleen maar bezig met de koffer want er zitten belangrijke spullen in zoals sleutels en papieren. We hebben nog niet eens kunnen genieten en even zonder stress vakantie kunnen vieren.

We zijn tevreden als we onze koffer terug hebben. Dat is hopelijk toch niet te veel gevraagt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatiha Benzakour