Klacht: vertraging vlucht bijna 12 uur

op 04 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We werden rond lunchtijd opgehaald door bus bij hotel van Corendon zelf. In de bus op weg naar het vliegveld werd ons verteld dat we ongeveer 3 uur vertaging hadden. (Had dit eerder gemeld dan hadden we nog in hotel kunnen blijven). De nieuwe gasten zaten nl in het vliegtuig waar wij op zaten te wachten. Geen enkel contact meer gezocht door corendon of hotel zelf met ons. De vertaging liep op tot bijna 12 uur!!!! Van communicatie hebben ze nooit gehoord bij Corendon wat een slechte zaak. Vanuit Nederland werden wij enigzins op de hoogte gehouden anders wisten we helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Dit valt niet meer goed te maken voor ons. Maar misschien kunnen ze het verbeteren voor een volgende keer voor andere reizigers

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvb