Klacht: Vertraging van meer dan 6 uur gehad

op 20 augustus 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

18 augustus had ik mijn vlucht vanuit Tanger naar adam. Ik kwam aan bij de AirPort van Tanger ruim op tijd, daar kreeg ik te horen dat de vlucht vertraging zou hebben tot 2 u, er werd ook aangegeven dat de vlucht misschien eerder zou vertrekken dan 2 uur door een van de mederwerkers. Dat was al slecht geregeld, waarom hebben ze dit niet van te voren laten weten per mail of telefonisch. Maar goed, ik was er dus om 9 u moest dus wachten tot 2 uur. Na 2 uur was er nog steeds geen vliegtuig en t ergste van alles die medewerksters lieten niks van zich horen alsof t dood normaal is. Ik was alleen en spreek niet echt goed Arabisch dus daar zat je dan. Rond 15 u kwam eindelijk de vliegtuig, dacht eindelijk kan de vliegtuig in maar nee hoor!! Ik mocht de vliegtuig niet in totdat de piloot toestemming gaf. 16 u mocht ik de vliegtuig in, en na een uur later vertrokken we pas. Dus 17 u . Ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt, was ook voor mij de eerste keer dat ik met royal air Maroc heb gevlogen maar dit is ook voor mij de laatste keer. Pfff dit is zo erg, ik verwacht zeker een vergoeding terug! Zo ga je niet met mensen om

Wanneer ik een vergoeding terug krijg van al die tijd dat ik daar heb staan wachten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Malikab