Klacht: Vertraging van de vlucht

op 07 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 30 juli zouden we vanaf antalya terug naar Amsterdam vliegen. Terugvlucht was gepland om 23.59 , in de bus die ons ophaalde van het hotel vertelde de reisleider dat de vlucht tijd al 00.15 zou worden. Nou valt mee een vertraging van 16 minuten. Maar niks was minder waar, aangekomen op de luchthaven stond nergens vermeld welke wachtruimte of welke gate we moesten zijn, op zich al vreemd natuurlijk en hoe dichter we bij de vertrektijd kwamen er kwam maar geen gate of wachtruimte waar we moesten zijn. En het werd 00.15 en er werd nog steeds niks vermeld, niemand kwam ook iets melden of er eerst niks opgeroepen!. Opeens verscheen er op de borden dat de vlucht was vertraagd naar 02.40. Uit eindelijk is de vertrektijd 03.10 geworden en hadden we dus een vertraging van meer dan 3 uur. Er werd niks geregeld , niks te eten of drinken en alles konden we zelf betalen en regelen. Ik heb gekeken of ik kon claimen zoals overal staat vermeld als je meer dan 3 uur vertraging hebt gehad. Maar op een of andere manier komt dat corendon er onderuit want als je de claim wilt invullen geeft de site aan dat corendon geen europeese maatschappij is en dan val je dus niet in het europeese recht op claim, terwijl ze gewoon in Nederland huis houden en in Nederland opgericht.

Ik wil gewoon een deel vergoed hebben zoals het normaal vergoed wordt als je een claim invoerd en niet dat ze er onder uit komen zoals vermeld in me verhaal.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter2907