Klacht: Vertraging van 12 uur

op 08 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 02 augustus 2017 vloog ik met uw maatschappij van Antalya naar Eindhoven. Deze vlucht had vluchtnummer CAI041. Bij aankomst op de eindbestemming had de vlucht 12 uren vertraging. Reservering nummer 7172085.

Het Europese Hof van Justitie heeft beslist dat reizigers die door de vertraging meer dan drie uur later aankomen op hun eindbestemming, vliegen van of naar een van de dertig Europese landen die aan de EU regeling meedoen en er geen sprake is van een buitengewone omstandigheid zoals slechte weersomstandigheden, vogelaanvaring, sluiting van de luchthaven, een staking of een medisch noodgeval, recht hebben op financiële compensatie.

Deze vertraging was zeer ernstig en langdurig voor mij en vooral voor mijn gezin. Uw maatschappij heeft niet aangetoond dat de langdurige vertraging van 12 uren het gevolg was van overmacht. De hoogte van deze compensatie staat in de Europese Verordening. Voor mijn vertraagde vlucht is de hoogte van deze vergoeding vastgesteld op 400 Euro per persoon, we waren met 4 personen, dus 1600 Euro in totaal.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iskenderov