Klacht: Vertraging / uitvallen van treinen

op 26 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Weesp naar Almere uitvallen van treinen en geen of onvoldoende informatie via de omroep.Waarom zijn er van uit Weesp van af 14.00 uur geen treinen .eerst 5 min later ,10 min later daarna 15 min later en daarna “vervallen”dat tot 2 x toe 14.11 en 14.41 en daarna 15.11 reed wel met 5 min vertraging.Dit alles wegens uitgelopen Werkzaamheden bij Almere .Waarom is later e uitgelopen werkzaamheden Almere naar Lelystad er bij gekomen,waren volgens opgave geen “Werkzaamheden”. De bussen stonden nog in Almere Poort te wachten en waarom werden deze niet direct ingezet,of was de man die dat moet beslissen met vakantie????

Bussen inzetten,welke beschikbaar waren in Almere Poort,zowel vanaf Naarden Bussum als van uit Weesp.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS