Klacht: vertraging trein 6.32uur vanuit Arnhem naar Winterswijk

op 20 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, ik reis elke dag van Arnhem naar Westervoort, vanuit Westervoort rijd er 1x in het half uur een bus naar mijn werk. Nu is het momenteel zovaak het geval dat de trein van 6.32uur telaat komt aanrijden op het perron. Daardoor mis ik ook mijn aansluitende bus zodat ik een paar keer per week telaat op mijn werk aankom. Wat is de reden dat deze trein telaat aankomt op het perron,want volgens mij komt deze trein vanuit de stalling ? Ik zie graag een reactie tegenmoet

Ik ben tevreden als er een oplossing zou komen, machinist eerder laten komen of wijziging in tijd brengen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 maart 2017 om 10:31 geantwoord

Beste patrick_jansen85@hotmail.com,

Wat jammer om te lezen dat je je aansluiting hebt gemist, omdat je trein vertraagd was. De reden van de vertraging is mij helaas niet bekend. Vaak ontstaat dit indien de machinist bijvoorbeeld door de verkeersleiding gevraagd wordt te wachten op een wissel van een tegemoetkomende trein.
Mijn oprechte excuses dat je nu langer onderweg bent geweest.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door patrick jansen