Klacht: vertraging Terugvlucht CAI 509 Bodrum – Amsterdam 23 september

op 04 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Na een fantastische vakantie gehad te hebben werd de terugreis een drama.

Vrijdagochtend 23 september werden we om 11.20 uur bij ons hotel opgehaald in Mamaris en naar Bodrum gebracht, daar zijn we om 16.40 uur vertrokken naar Gazipasa waar we een tussenlanding hadden. Hier begon de ellende.

17.30 uur geland om passagiers uit te laten stappen en weer nieuwe mensen in te laten stappen.

18.30 uur naar startbaan, hier ongeveer tot 20.00 uur gestaan omdat het te hard waaide.Het was erg warm in het vliegtuig. Het duurde lang voordat er een beslissing genomen werd.

20.30 uur terug naar begin om bij te tanken en de deuren te openen omdat het te warm werd in het vliegtuig,. Hier hebben we een half bekertje water gekregen voor de dorst.

20.40 uur werd bekent dat we nier verder vlogen. Iedereen moest uit het vliegtuig en weer naar de vertrekhal, waar we moesten wachten op verder nieuws. Hier werd ons niets te drinken of te eten aangeboden. We konden dit zelf kopen naar enige tijd maar kregen niet de kans daar het erg land duurde en we uit endelijk weg moesten.

Een van onze medepassagiers moest iedereen mededelen dat we met de bus naar Antalya zouden worden gebracht om van daaruit naar Amsterdam te vliegen. We moesten uitchecken en maar zoeken waar we naar toe moesten. Niemand van Corendon te zien.Nog steeds niets te eten gehad. We hadden het laatst om 10.00 gegeten. Bij de douane kregen we te horen dat ’s morgens al bekend was dat we niet zouden kunnen vliegen vanuit Gazipasa. De weersverandering was daar al bekend Buiten konden we de bussen gaan zoeken waar uiteindelijk iemand van Corendon stond, waar we in plaats van begrip nog werden afgesnauwd. In de bus wederom geen excuses of uitleg. We werden met de bus naar Antalya gebracht. Weer twee uur in de bus zonder tussen stop. Deze hebben we uiteindelijk zelf met de chauffeur geregeld omdat er mensen naar het toilet toe moesten.Uiteindelijk bij de luchthaven weer moeten inchecken. Nog steeds geen hulp en begrip van medewerkers van corendon. Het vliegtuig zou om 2.00 uur naar Nederland gaan, maar weer moesten we wachten en was het niet duidelijk wanneer we zouden gaan vliegen. We konden daardoor ook geen eten en drinken halen omdat we bij de gate moesten blijven.

02.45 uur Is onze vlucht uiteindelijk vertrokken.

Wat ons nog het meeste stoorde is dat we helemaal niemand van Corendon hebben gezien of gehoord, en dat we alles op eigen houtje maar hebben moeten uitzoeken zonder enig drinken of iets te eten aangeboden te hebben gekregen. In vliegtuig hebben koffie en thee besteld, deze moesten we ook nog zelf betalen, dit had Corendon als minste kunnen aanbieden. We hebben het de hele nacht zonder eten moeten doen en kwamen gebroken aan. Uiteindelijk waren wij om 9.15 uur thuis. Gesloopt en boos. Wat en domper op de vakantie. Het is schandalig hoe we zijn behandeld.

We zijn benieuwd of er enige compensatie van de kant van Corendon komt, graag wachten we op antwoord.

Ik ben tevreden wanneer er een compensatie tegen overstaat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toine van der Heijden