Klacht: vertraging niet naar besteming kunnen komen maandag 1 mei

op 03 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaartjes gekocht bij blokker voor een heerlijk dagje weg .
Komen we aan op station Universiteit Tilburg checken in
meteen daarna krijgen we te horen geen treinen naar onze bestemming invm iets op spoor of
Dus kijken naar een oplossing met veel omwegen en slechte hulp komen we veel te laat aan bij onze afspraak in Amsterdam
Toen we naar het eten terug wilde was het weer raak konden we weer niet terug naar huis .
Nu was er persoon op het traject dus naar het info hokje gelopen die man gaf slechte uitleg iets over bussen maar wist het ook niet precies .
Uiteindelijk met veel overstappen en tijd kwamen we na 3 uur aan in Tilburg
U begrijpt wel dat we niet op een leuk dagje waar voor we vrij pakken hebben genoten

Gewenste Oplossing:

Met een tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irmgardwouw