Klacht: Vertraging en ongewenste overstap

op 27 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Onze vakantie is begonnen en geeindingd met vertaging en dit vinden wijn uiteraard erg vervelend. De heenweg is onze vlucht een uur later dan gepland vertrokken vanaf schiphol. Hier kunnen wij inkomen. De terugreis echter kregen wij vlak voorvertrek te horen dat onze vlucht 2 uur vertraagd zou zijn. Eenmaal op het vliegveld (ercan airport) liep deze tijd op en zijn wij vertrokken meteen vertraging van 2 uur en 15 minuten. Bij onze tussenlansing liep het helaas ook anders dan Werd aangegeven. Er werd allereerst omgeroepen dat alle passagiera konden blijven zitten. Eenmaal geland werd ineens omgeroepen dat iedereen het vkiegtuig moest verlaten met alle handbagage. Dit zonder opgaaf van reden. Wij hebben vervolgens een dik uur midden in de nacht op antalya airport gezeten zo der duidelijkheid. Bij het opnieuw boarden (ja dat moest noodgedwongen) kwamen wij in een vervangend vliegtuig terecht en zijn wij uiteindelijk om half 6 in dd ochtend met een vertraging van 3 uur en 15 minuten later geland op schiphol. U zult begrijpen dat onze nachtrust dusdanig verstoord is en wij niet tevreden zijn over de communicatie van jullie maatschappij.

Wij zijn tevreden wanneer ona een duidelijke reden kan worden gegeven voor hetgeen waardoor wij zo vertraagd zijn. Daarnaast is een compensatie zeer wenselijk aangezien wij hebben betaald voor een goede dienstverlening en deze niet hebben ontvangen van jullie.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berensschuur