Klacht: Vertraging

op 31 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 5 november 2013 wilde ik van Haarlem naar Alkmaar (16.12uur). Omdat ik een afspraak had, wilde ik op tijd aankomen in Alkmaar. Wanneer ik in de trein zat hoorde ik omstreeks 16.20uur, dat de trein niet verder kon gaan. Dit kwam doordat een andere conducteur te laat aankwam in Haarlem(afkomstig vanuit, Leiden) door omstandigheden en hierdoor mocht de trein niet verder reizen. Vervolgens moest ik via Amsterdam-Sloterdijk naar Alkmaar, waar ik ruim 30 minuten moest wachten op Sloterdijk ivm vertraging van de trein op Amsterdam-Sloterdijk. Uiteindelijk kwam ik ipv 16.45uur, 17.50uur aan in Alkmaar. Hierdoor moest ik de afspraak annuleren, waardoor ik mijn betaalde 39 euro, niet meer terug kon krijgen.

Omdat het een tijdje geleden is, verwacht ik niet dat er een oplossing bestaat. Omdat ik er nooit aan toe kwam, wilde ik het evengoed melden. Het was erg vervelend, omdat ik net een bepaalde tijd moest zijn en een bepaald bedrag had moeten betalen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 11:09 geantwoord

Klant per e-mail geïnformeerd over de Geld Terug Bij Vertraging regeling door NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door 9Alkmaar3