Klacht: Vertraging

op 02 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

op vrijdag 15 september jl vertrokken wij vanaf vliegveld Weeze naar Stansted. De vertrektijd was 17.45 uur.met vluchtnr FR2296. Wij waren al de gate voorbij en stonden buiten te wachten op de vorige passagiers die het vliegtuig verlieten.
Ineens kregen wij de melding terug te gaan naar de gate zonder uitleg kregen we daar te horen dat het vliegtuig 2 uur vertraging zou hebben.
Om 19.45 uur kregen wij een schamele voucher van €5,- waar je eten en drinken voor moest kunnen kopen. Een kop koffie en een klein zakje snoep is gelukt van dat geld. Uiteindelijk zijn wij vertrokken om 20.44 en aangekomen een uur later. Dit is op een paar minuten na dus 3 uur vertraging. Dit op zo,n korte vlucht en voor de meeste alleen een weekendje London heeft dit grote impact. Zo kwamen wij pas aan in London city na 23 uur en konden dus niet eens meer ergens uit eten. Zo hebben wij ook een dag vrij genomen voor de gunstige tijd vanuit Weeze vertrek. Wij hadden ook voor de vlucht van 21.00 uur vanuit Eindhoven kunnen kiezen en had ons een dag verlof bespaard.In het vliegtuig hoorde wij van de piloot dat besloten was ons vliegtuig in te zetten voor passagiers die afreisde naar Malaga. Dit natuurlijk om grotere claims te voorkomen, maar ik vind het schande ons nu zonder enige compensatie het bos in te sturen.

Ik wil op zijn minst mijn ticketprijs voor beiden personen retour ontvangen of nieuwe tickets voor een zelf te kiezen data. Beter zou zijn om gewoon ons de wettige vergoeding te geven en dat zou dat voor vluchten minder dan 1500 km a 250.-- pp zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Jebbink