Klacht: Vertraging

op 17 september 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op de terug weg van onze reis op Sicilië. Hoorden we op het vliegveld bij het inchecken van de bagage dat wij inplaast om half 7
moesten vliegen dit nu om kwart over 2 zou zijn. Een flinke vertraging dus. Nu is mijn man slecht ter been en krijgt daarom assistentie . Dit is op zich goed geregeld . Maar nu werden wij gelijk met de rolstoel door de douane geleid en ergens onderin in een wachtruimte geplaatst. Dus konden we geen gebruik maken van de warme maaltijd binnen die ons waren aangeboden. Gevraagd of we naar boven mochten om bij de andere passagiers te wachten. Maar dat mocht niet.
U kunt wel begrijpen dat dit een hel is geweest voor mijn man om zo lang beneden in een hok te wachten. Daar was wel een automaat om drinken te kopen en wat snacks maar verders niet. Mijn man was dan ook gebroken van de pijn toen wij uiteindelijk om 3 uur s.nacht eindelijk naar huis toe vlogen. Er werd ons ook geen informatie verstrekt waarom wij zoveel vertraging hebben gehad.
Mijn man heeft uiteindelijk met heel veel pijn stillers de reis afgemaakt maar wil nooit meer met corendon vliegen. De reis leiding wist s morgens al van de vertraging. Dus waarom niet in het hotel verblijven in plaats van 11 uur opgesloten zitten in een hok .
Dit was een ervaring voor mijn man die hij niet meer mee wil maken. Heeft tot een paar dagen na de reis heel veel pijnstilling moeten gebruiken voordat hij weer een beetje de oude was.

Dus de service in deze zaak was voor ons zeer slecht.

Zou ik niet weten .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van dokkum