Klacht: vertraging

op 18 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondagmorgen16 juli jl had de trein van Groningen naar Loppersum van 10.18 u een vertraging door een ongeluk, met deze trein zou ik op familie bezoek.
Vervoer met de bus naar ( Groningen Noord) werd mij om 11.00u aangeboden en met de mededeling dat de trein zou wachten zodat ik de trein van 11.22u nog kon halen.
Maar helaas de trein was al weg en uiteindelijk kwam ik om 12.45 in Loppersum aan.
Om deze reden vraag ik mijn reiskosten terug.

Gewenste Oplossing:

reiskosten vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2017 om 22:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dag retour,

Niet leuk om te lezen dat je door vertraging ivm een ongeluk je aansluiting hebt gemist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

In je bericht vraag je om reiskostenvergoeding. Helaas kan en mag ik daar langs deze weg geen uitspraak over doen. Via het contactformulier op onze website kun je een restitutieverzoek indienen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad afgelopen zondag. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Dag retour