Klacht: Vertraging

op 02 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We zijn 1 juli terug gevlogen om 2.40 uur van Heraklion naar Amsterdam Deze vlucht stond gepland om 23.55 uur 30 juni .
Vlucht CND 514.
RESERVERINGSNUMMER 7110637
ons werd verteld dat het erg druk in de lucht was vandaar dat we 3 uur vertraging hebben gehad .
Bleek onzin te zijn de piloot die ons terug vloog meld dat ze zo laat waren ivm een defect die verholpen moest worden ivm de veiligheid .
Snap dat de veiligheid voorop staat , maar het onzin verhaal dat het druk in de lucht was , wat ons werd verteld op de luchthaven van Heraklion was dus niet zo.
Ook al omdat we onze kamer niet een halve dag konden bij boeken ivm de late vlucht terug heeft ons al met al veel tijd gekost .
Op schiphol aangekomen hebben we nog een half uur staan wachten.in het vliegtuig omdat er geen gate beschikbaar was maakte ons helemaal kwaad .
Al met al een rot en on aangename laatste dag met nog eens 3 uur vertraging als toegift
Een broodje en een blikje fris maakte ons daarin niet vrolijker.

Ik vind dat CORENDON ons een financiële vergoeding dient te geven ivm de vertraging en het niet goed informeren waardoor .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Smits