Klacht: Vertraging

op 21 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door elke keer vertraging te hebben met jullie treinen ben ik meerdere keren te laat gekomen op mijn werk en andere afspraken. Ik heb zo juist door jullie kk vertraging mijn vliegtuig gemist! Vriendelijk bedankt!

Gewenste Oplossing:

GEEN VERTRAGING MEER!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Jemoederinhaarkontgeneukt, Spijtig om te lezen dat je door vertraging je vliegtuig hebt gemist en door vertraging meerdere keren te laat bent gekomen. Logisch dat je hiervan baalt. Zou je misschien aan kunnen geven op welk traject je vertraging hebt opgelopen, waar je bent ingestapt en hoe laat? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 mei 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jemoederinhaarkontgeneukt,

Om je klacht door te kunnen geven in de regio hadden we graag de gevraagde extra informatie van jou ontvangen. Helaas hebben we deze tot op heden niet ontvangen, daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jemoederinhaarkontgeneukt