Klacht: Vertraging

op 21 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door elke keer vertraging te hebben met jullie treinen ben ik meerdere keren te laat gekomen op mijn werk en andere afspraken. Ik heb zo juist door jullie kk vertraging mijn vliegtuig gemist! Vriendelijk bedankt!

GEEN VERTRAGING MEER!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Jemoederinhaarkontgeneukt, Spijtig om te lezen dat je door vertraging je vliegtuig hebt gemist en door vertraging meerdere keren te laat bent gekomen. Logisch dat je hiervan baalt. Zou je misschien aan kunnen geven op welk traject je vertraging hebt opgelopen, waar je bent ingestapt en hoe laat? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 29 mei 2017 om 09:50 geantwoord

Beste Jemoederinhaarkontgeneukt,

Om je klacht door te kunnen geven in de regio hadden we graag de gevraagde extra informatie van jou ontvangen. Helaas hebben we deze tot op heden niet ontvangen, daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jemoederinhaarkontgeneukt