Klacht: Vertraging

op 09 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Als student reis ik elke dag het traject Nijmegen – Elst – Tiel op en neer. De afgelopen 2 weken heb ik ongeveer 1 keer géén vertraging gehad op het traject Nijmegen – Elst. De trein is bijna altijd 5 min te laat, wat inhoudt dat ik de overstap (5 min overstaptijd) niet meer kan halen. Deze vertraging gebeurt zowel bij de sprinter richting Arnhem centraal als bij de sprinter richting Zutphen. Ik vind dit heel erg vervelend, omdat ik er dan twee keer zo lang over doe om thuis te komen, en zou het erg waarderen als dit niet meer gebeurt.

Als de trein(en) richting Elst niet meer continu vertraging hebben

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 11:26 geantwoord

Geachte mevrouw Vogelaar,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 9 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U geeft aan dat u structureel te maken heeft met vertraging op uw traject tussen Nijmegen – Elst en Tiel. Het spijt mij te vernemen dat de dienstregeling op dit traject nog niet naar wens verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik uw klacht niet kunnen registreren doordat er geen specifieke vertrektijden vermeld worden. Wilt u dat wij hier een officiële melding van maken dan mag u deze gegevens nog even aan ons door geven. Dat kan door uw complete klacht in te dienen via ons contact formulier https://www.ns.nl/formulieren/contact.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie verder af.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JVogelaar