Klacht: vertraging

op 01 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Half twaalf werden we opgehaald uit het hotel om met de bus naar bodrum te gaan. Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten, werd er omgeroepen dat we moesten wachten . Er was te veel wind en te korte landingsbaan om te kunnen vliegen. Volgens ons hadden ze dat van te voren kunnen weten. We konden niemand meer bereiken. En degene die ons op zou halen, heeft twee maal moeten rijden. Na anderhalf uur zaten we nog in het vliegtuig. Zonder eten en drinken. Nou ja een half glaasje water dan. We moesten er weer uit en konden binnen wat te eten krijgen. Doordat het zo druk was , duurde het veel te lang. We hebben niets gehad. We moesten weer heel snel de bus in. Daar was ook niets meer te drinken. We werden ook heel slecht opgevangen door de mensen van corendon. Weer twee en half uur in de bus . Om vervolgens om half drie te vertrekken in Alanya. Half negen waren we weer thuis. Al met al vonden wij dit een domper op de vakantie. Want zelfs in het laatste vliegtuig van Alanya naar Amsterdam was er niet eens meer een warme hap. Wij vinden dit schandalig.

Wij vinden dat hier wel wat tegenover mag staan. Een compensatie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes v.d.Vliet