Klacht: Vertraagde vlucht naar Marokko

op 03 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte mevrouw,
Geachte heer,

Graag had ik meer informatie gevraagd in verband met een schadevergoeding voor de ernstige vertraging die onze vlucht opliep op 28/07/2016. We zouden op 28/07 om 6u50 vertrekken op Zaventem met Royal Air Maroc maar dat vertrek werd 2 keer uitgesteld en uiteindelijk zijn we pas om 13u15 vertrokken.

Er werd ons weinig of geen informatie gegeven aangaande de reden van de vertraging en van een informatiefolder was al helemaal geen sprake. De maatschappij heeft ons een bon ter beschikking gesteld. Over telefoongespreken of verfrissingen werd met geen woord gerept.

De persoon aan de gate (een werkneemster van Swissport) stuurde ons wandelen toen we haar vroegen naar informatie over de vertraging en wou ons ook niet in contact brengen met de verantwoordelijke van Royal Air Maroc. Toen we haar vroegen naar een papieren verklaring van de vertraging, werd daar evenmin een positief gevolg aan gegeven.

Wij voelen ons erg onheus behandeld en vroegen ons af hoe we aanspraak kunnen maken op een schadevergoeding. Zijn daar formulieren voor te vinden? Welke stappen moeten we zetten en nog belangrijker: op welke termijn moeten we die stappen zetten? We hebben al het EU-klachtenformulier ingevuld maar daarop wordt niet gevraagd naar ons rekeningnummer.

Als we een schadevergoeding krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Van Bockhaven