Klacht: vertraagde levering bagage

op 18 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht naar Valencia op 15/06/17 was vertraagd en bagage werd 30uren later geleverd op vliegveld Valencia – ik heb claim ingediend samen met vrienden die zelfde vlucht hadden. Ik heb mail gekregen dat ik geen recht heb op een compensatie mijn vrienden hebben mail gekregen dat zij recht hebben op 100€

Zou graag weten waarom zij wel en ik niet was zelfde vlucht en hun bagage is op dezelfde moment kwijtgeraakt en teruggevonden

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat alle klanten op dezelfde manier moeten worden behandeld, bagage werd opzelfde tijdstip vrijdag 17/06/17 om18u terug opgehaald vliegveld Valencia

in bijlage vindt u mail die mijn vrienden ontvingen en mail die ik ontving

betreft : vlucht ZT3NQW VLCFR11813 + VLCFR11813 vluchtnummer2985

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claim