Klacht: Vertraagde levering

op 11 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden een Wandklok besteld,levertijd 1 week.
1 dag naar bestelling track and trace code ontvangen,die wordt maar niet actief. Meermaals gemaild en gebeld naar otto service maar niemand kan zeggen waar mijn bestelling is of wanner deze geleverd wordt.

Gewenste Oplossing:

Levering op korte trmijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Pagels