Klacht: vertraagde levering

op 13 oktober 2016 over Only in de categorie Kledingwinkels

Ik heb maandag een winterjas bestelt bij Only. Er stond bij dat het 2-3 dagen zou duren. Nu is het donderdag, dus de uiterlijke dag dat hij geleverd zou moeten zijn. Maar nog steeds geen jas. Ga ik in mijn mail kijken, staat er een mailtje van Only customer club. ‘Sorry dat u bestelling is vertraagd.’ Echter staat hier niet bij hoe lang mijn bestelling is vertraagt en wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Dit irriteerde mij al mateloos. Ze geven me wel een kortingscode voor mijn volgende online bestelling. Mooi, dacht ik, ga ik meteen even een leuke trui bestellen. Geld die kortingscode pas vanaf 50 euro. Ik heb al meer dan 50 euro uitgegeven aan een jas, die kunnen ze niet eens fatsoenlijk leveren en dan denken ze dat ik nog een keer 50 euro ga uitgeven? Doei only. Belachelijke service vind ik dit. Andere webshops leveren binnen 1 dag en 1 simpele winterjas is voor jullie al te moeilijk. Erg jammer.

Ik ben tevreden als ik een mail krijg met wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Het liefst een track en trace code erbij zodat ik hem kan volgen en op het juiste moment thuis kan zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sannevd