Klacht: Vertraagde bestelling, slechte communicatie

Mekkelloman op 30 juni 2020 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

14 juni 2020 het nieuwe tenue besteld voor mijn dochter. Levering 19-6-2020. maandag 22 juni was de bestelling nog niet geleverd zonder bericht. De chat geopend en opheldering gevraagd hier werd verteld dat er vertraging was op het bedrukken van de shirts dat kan maar een melding voor de levering was wel zo netjes geweest. Gisteren 29 juni maar weer een chat gestart aangezien het pak nog steeds niet geleverd is. Hierin werd mij verteld dat ze een nieuwe order hadden gemaakt omdat er iets ws niet goed was gegaan. Verwachtte levering 30 juni 2020 ik zou een mail krijgen met track trace maar helaas vandaag weer niets. Opnieuw vanavond chatten met een medewerker het pak is idd nog niet verstuurd het komt zsm u krijgt vanzelf een mail met track en trace. We weten dus nog steeds niets. Mijn dochter haar geld waarvoor zij als 14 jarige hard voor moet werken is al ruim 2 weken afgeschreven maar ze weet niet wanneer haar pak binnenkomt. Ze zijn daar erg onduidelijk over een praten langs elkaar heen.

Ik ben pas tevreden als het pak deze week nog geleverd wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mekkelloman