Klacht: Verstrekt geen officiële fakturen!

op 28 mei 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bij Leen Bakker-webshop moest ik verplicht een volledige vooruitbetaling doen, en Leen Bakker berekent mij als consument BTW.
Maar Leen Bakker weigert officiële fakturen te verstrekken bij de bevestigingsmail van bestellingen!

Op 7 mei 2016 heb ik ordernummer 21585617 en 21575511 betaald met iDEAL zonder dat ik een faktuur van Leen Bakker heb ontvangen als betaalbewijs, totaal betaald: 87,19 euro en 135,18 euro !!
Ik heb alleen 2 pro-forma-fakturen van Leen Bakker gekregen!

Na een klacht bij Thuiswinkel.org en bij Consuwijzer heb ik gisteren een digitale faktuur gekregen voor ordernummer 21585617.

Waar blijft mijn officiële faktuur voor ordernummer 21575511 : betaald bedrag 135,18 euro ?!

Wat een klantonvriendelijke beroerde service heeft Leen Bakker.
Klantendienst laat me elke keer meer dan 30 minuten in de wacht zitten.
Telefonisch totaal niet te bereiken en totaal geen klachtoplossing!

Factureren is verplicht, en ik heb als consument recht op een betalingsbewijs als ik daarom vraag.

Wijzig eindelijk de verzendstatus in mijn account, Leen Bakker!
De verzendstatus in mijn account is: In Behandeling.

Terwijl ik 2 bezorgbevestigingen heb :
van POSTNL op 19-05-2016
En van:
vervoerder NE Distriservice Nunspeet op 18-05-2016.

Ik wacht nu al 3 weken, tot maandag a.s. 30.05.2016 een officiële digitale faktuur verstrekken van de geleverde aankopen ordernummer 21575511, betaald bedrag 135,18 euro!

Leen Bakker heeft mijn geld inclusief BTW al 3 weken geleden op 7 mei 2016 gekregen: totaal betaald: 87,19 euro en 135,18 euro !

Ik verzoek nu voor de zoveelste keer om mij een officiële faktuur voor ordernummer 21575511 : Bestel/betaal-datum 7 mei 2016, uit te reiken:

Overzicht van ordernummer 21575511 :

* 1x Stoffen verticale lamellen lichtdoorlatend 89 m- grijs-250x180cm bedrag: 83,20

* 1x Bureaustoel Seattle-2 bedrag : 47,99
------------------------------------------------------

UPDATE: Klacht afgehandeld.

Grappig dat Leen Bakker me wel 2 officiële fakturen stuurde nadat ik een klacht had ingediend bij Thuiswinkel.org...
Dus geen tijd en energie verspillen - meteen een klacht indienen bij Thuiswinkel.org, dat doet wonderen!

Totaal betaald inc. BTW en bezorgkosten : 135,18.-

Ik heb gisteren ook een klacht naar de belastingdienst gestuurd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Anon