Klacht: Verstrekking van onjuiste informatie

op 12 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen vrijdag heb ik een mail gestuurd om mijn contract te ontbinden, ik was nieuwsgierig naar de kosten. Vervolgens kreeg ik een mail terug vanuit de klantenservice dat dit mogelijk was voor een bedrag van € 31,50 per maand. Ik heb de dame terug gemaild dat ik mijn contract graag ontbind voor € 31,50 per maand.
Vandaag ontvang ik een nieuwe mail dat dit helaas verkeerde informatie is en dat de kosten bijna € 250,00 bedragen.
Dit vind ik nogal een verschil! Het eerste aanbod heb ik zwart op wit staan en daarmee was ik erg tevreden.
Vervolgens vraag ik de dame van de klantenservice mij hierover te bellen, waarop zij aangeeft dat bellen eigenlijk niet in haar takenpakket behoort maar dat ik zelf de klantenservice even kan bellen.
Geen correcte oplossing!
Ik heb de klantenservice gebeld, zij geven aan niets voor mij te kunnen doen maar dat ik een klacht kan indienen via de website.

Als het originele aanbod word aangehouden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaximeMol