Klacht: Verse zalm op huid,

op 19 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was mij gisteren beloofd dat die van morgen terug in winkel zou zijn ,niets dus.Wat nu , daar wij dit met andere dingen in het verleden ook al voor hebben gehad ,,wil ik toch eens melden.Had ook nog gevraagd om er twee opzij te leggen maar dat doen ze niet .

Gewenste Oplossing:

Wij zijn altijd heel tevreden geweest,,mar de laatste jaren is het wel altijd iets.Bij de vorige winkel verantwoordelijke was het altijd in orde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 mei 2020 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 mei 2020 om 20:11 geantwoord

Ben niet akkoord,,heb kontact proberen te nemen met lidl belgie maar dat lukt niet,,, dus er is niets opgelost,,groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Schrauwen