Klacht: Verse half volle yoghurt

op 13 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb afgelopen week boodschappen bij jullie gedaan en kwam er vanochtend tijdens het ontbijt achter dat ik blijkbaar de verkeerde half volle yochurt mee had genomen , hij smaakte namelijk erg zoet , ik snapte er niets van en na nog eens op het pak te hebben gekeken zag ik dus ergens naast de button van 1,5 % vet &3% eiwit ook een button met vanille smaak . Ik ga altijd 1 keer per week bij jullie boodschappen doen en dan neem ik voor heel de week mee , dan vind ik het niet goed aangegeven op het pak dat er ook vanille smaak ( suiker) ik kan naar slecht ieder pak gaan staan bestuderen , jullie moeten het er vind ik duidelijker op vermelden ,
Zoals u op mijn foto kunt zien staat het heel klein naast de dop geschreven naar mijn idee zat de vanille yochurt altijd in een ander pak .

Ik hoop dat ik iets van jullie terug hoor , ik leef altijd super gezond en ben blij met de grote hoek met producten van smaakt en dan overkomt mij dit .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamedeju