Klacht: Verse half volle yoghurt

op 13 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen week boodschappen bij jullie gedaan en kwam er vanochtend tijdens het ontbijt achter dat ik blijkbaar de verkeerde half volle yochurt mee had genomen , hij smaakte namelijk erg zoet , ik snapte er niets van en na nog eens op het pak te hebben gekeken zag ik dus ergens naast de button van 1,5 % vet &3% eiwit ook een button met vanille smaak . Ik ga altijd 1 keer per week bij jullie boodschappen doen en dan neem ik voor heel de week mee , dan vind ik het niet goed aangegeven op het pak dat er ook vanille smaak ( suiker) ik kan naar slecht ieder pak gaan staan bestuderen , jullie moeten het er vind ik duidelijker op vermelden ,
Zoals u op mijn foto kunt zien staat het heel klein naast de dop geschreven naar mijn idee zat de vanille yochurt altijd in een ander pak .

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik iets van jullie terug hoor , ik leef altijd super gezond en ben blij met de grote hoek met producten van smaakt en dan overkomt mij dit .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamedeju