Klacht: Verschrikkelijke service en behandeling

Ahmed12 op 28 december 2019 over Beter Bed in de categorie Bedden

Vandaag zijn we bij de beter bed in Apeldoorn geweest, omdat onze 3 jaar oude Gold matras inmiddels was doorgezakt en volgens de servicemonteur die langs is geweest hebben we recht op garantie.
De jongedame die ons “hielp” was zeer onbeleefd en op elke vraag kregen we snauwerig antwoord terug.
Ze maakte ons uit voor leugenaar omdat we de zeiden dat we bij de vorige aankoop recht hadden op een bedenktermijn. Vervolgens ging ze verder met dat ze er al 4 jaar werkte en het natuurlijk beter wist dan een klant. Zo spreek je nooit een klant aan, het is duidelijk dat ze bij beter bed Apeldoorn een lesje klantgerichtheid nodig hebben.
Tenslotte zou de filiaalmanager komen om het probleem om te lossen, maar deze had te ‘druk’. Ik ben nog nooit in mijn leven zo onbeleefd behandeld als bij beter bed Apeldoorn, verschrikkelijk.

Ik wil graag dat er oprechte excuses worden geboden vanuit beter bed Apeldoorn. Ik vind het echt ongelooflijk dat klanten op zo’n asociale manier worden behandeld

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beter Bed

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beter Bed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmed12